Snaaart

Godmorgon! Sitter här med min Havregrynsgröt o "taggar" teknis fighten, en tävling inom skolan.
 Dom här senaste dagarna har varit riktigt bra!
I Söndags var det avslutning m stjärnparaden (skolans spexförening) o det var en grym kväll med härliga människor!
Sen på måndagen efter 3 timmars sömn mötte jag upp min kompis Karin , vi drog o åt på ett fint ställe utomhus o bara satt o pratade på en brygga sedan i det varma vädret.

 Igår var  det ett prov och sen drog jag iväg o spelade mini golf med Arman, tyvärr så vann han. Men vi var ungefär lika dåliga o helt klart sämst på hela golfbanan, men det var kul!

Min väldigt goda cheesecake

En väldigt glad tjej som ser fram emot något om 5 (FEM!!!) dagar :D <3

Nu är det dags att försöka börja fixa sig så man inte skrämmer någon senare idag, tjingeling! :D


Kommentarer
Postat av: linda

sv: Svår fråga , jag gillar massor av olika tidningar :) men för nöje e det typ solo / veckorevyn. Inspriation Styleby/Elle :)

2011-06-08 @ 13:14:54
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0