Att vara sjuk är livet

Mamma skulle in till stan, messar o frågar om jag vill ha nåt, - en CD m sex and the city svarar jag! Sen en stund senare far tankarna iväg till min lilla voffsing där borta. Fort som attan kastar jag mig över telen o messar "Ta med Jerry!!!" Men då hade hon redan åkt :(

 Nån timme senare knackar det på o där är mamma med JERRY! :D o Soya chokladmjölk(älskar´t) Hon åker iväg för att simma. jerry o jag leker o myser i matte plugg pauserna.

Senare är mamma tillbaka o har med sig mat från saigon! (asiatisk restaurang) och inte nog med det även ciabatta, jordgubbar, passionsfrukt, apelsiner, äpplen, nya marabou chokladen (jordgubb cheesecake) & Ramlösa vattenmelon.

Efter att vi har ätit var det dags för dom att åka hem igen, men jag är glad för detta o det lilla besöket av vovven <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0