Last night

Buhu, nu är vi tillbaka i Fort Lauderdale. Imorgon eftermiddag sätter vi oss på planet o påbörjar vår resa hemåt.. Känns trist o sorligt, men ska ändå bli lite skönt att få komma hem till alla saknade <3

Idag lämnade vi våra släktingar som vi bott hos i ett par dagar o haft det super trevligt. Fick en tår i ögat när vi åkte därifrån, så fina människor som jag kanske inte träffar igen.
Igår var vi ut m bilen jag, pappa, Emilia & Bobby (mannen i huset,släkting) och kikade på alligatorer. Från början skulle vi åkt ut i skogen vid en indian by och Emilia & jag skulle få sitta där bak på hans bilflak o kika. Men tyvärr så var det jakt i det området så det blev glass stopp & sedan en tur runt m bilen istället. vi såg en del alligatorer!

Idag har jag även shoppat lite, blev två par Levi´s jeans & ett par intressanta converse som förhoppningsvis ingen annan har, där jag bor iaf ;)

Resan imorgon
Miami-> Berlin (ca10h)
Berlin väntetid 5h, sedan till Arlanda 4h
Sedan in till Sthlm för att ta tåget till Örebro (2,5h) YEY!! :( Blir ju ett dygns resa , aaaah!!

Nu skall jag gå & packa resväskan (packa om..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0