Snart

är det fredag & helg. Har längtat efter helg hela veckan, i tisdags kändes det som att den aldrig skulle komma men nu är den här,, alldeles strax.

Idag har jag haft en vanlig dag i skolan, besök av nior för övrigt som vanligt. Efter skolan blev det Thai boxning, super kul! Skrev upp mig på nästa pass direkt efteråt! Vill gå på alla! :D Tog en 20min springtur på rullbandet efteråt, måste ju göra något åt min kondition. Allt som händer i USA stannar tyvärr inte där (ovältränad kropp+onyttigmat) ;P
En rätt mysig/skön låt enligt mig,enkel.

Mamma har tydligen haft lite julbak idag, så känns inte helt motbjudande att sätta sig på bussen o åka dit imorgon! Lussebullar, saffransmuffins, julbröd etc, vi tänkte även hyra film & ha det trevligt. Slutar dock tidigt imorgon så får se om man hittar på något innan man far ut till "mitt ute i ingenstans".
Nu blir det mys/förberedelser till en förhoppningsvis god natts sömn. Det är de skönaste strumpor jag har haft och väldigt söta tycker jag! Boken heter En blomma i Afrikas öken skriven utav Waris Dirie

Nattis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0