Time to fresh up

Nu är jag hemma hos lilla mamma och vilar upp mig. Är fortfarande lite sliten efter resan o sen har jag haft lite svårt att sova & igår var det träff m stjärnparaden kul men trött är man efteråt. Träffade en massa nya trevliga medlemmar som kommit till i år, jättekul!

Jag & två utav mina underbara medlemmar i sånggruppen, Den andra är jag & Maya som flummar ur totalt

Har nyss varit ute m hundarna, så sitter här framför Letters to Juliet, m varmchoklad o macka att doppa, myys. Mamma är iväg o shoppar m sin sambo, hon måste ha nåt fint till julmiddagen. Men jag var för trött för att följa med.
Så här fin ser inte mitt ut men iaf! :)

Ne nu ska jag se denna film i lugn o ro, så mysig! Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0