Idol audition

Halloj, sitter o väntar på min pojkvän, vi ska bara mysa o kolla på sopranos etc. :)

Idag har jag haft en riktigt skön dag, åtta imorse mötte jag upp de andra sångmedlemmarna så möblerade vi om lite i ett rum så att vi alla fem satt bakom ett bord framför en stor öppen yta. Dags för sånguttagningar, o en kul grej med detta är att som sökandes ska man ta med sig något som muta, tex lite kakor, förfriskningar , nåt kreatvit, vad man tycker kan passa :)
 kanske inte ser så proffsigt ut m våra mutor framför oss men great var det iaf ;D <3
Hela förmiddagen ska vi o lyssnade o mumsade mutor, för att sedan ta ett beslut om vilka som skulle gå vidare. En lektion efter det och sen hem i princip :)

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-27 @ 19:21:22
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0