Sleeptalker-Snaaark

Hej trött tjej här... Låg i sängen & läste geografi slutade med att jag nickade till, då var det dags att stega ner i köket o fixa lite kaffe. Idag blir en sån där rolig plugg dag, känner mig rätt seg så kommer nog ta lite längre tid än vad det skulle ha gjort annars.
Ska gå o lägga mig lite tidigare ikväll, så får jag väl drömma vidare om detta då ;) Inte ens en månad kvar till att det bär av mot värmen igen! <3 Längtaa

Imorgon så är det kanelbullens dag & då har världens snällaste mamma stått & bakat idag så att hon kan ta med sig några till mig imorgon när hon ska in till stan! Världens bästa <3

Just ja! Jag är ju då en sådan person som pratar i sömnen, vill man så går det tyvärr att konversera med mig när jag gör det. I fredags när alla tjejer sov över, så var det dags att prata igen, ofc.
Jag o min vän Laura <3 hade tjafsat en aning, så då har jag tydligen legat o sagt
 "Förlåt Laura. Laura förlåt"

Kommentarer
Postat av: isabelle

:)

2011-10-03 @ 21:18:19
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0