footboooll+back cracker

Tjuuu, sitter nu & äter linssoppa & kikärtor(vid sidan av) för fullt! Slängde i en ganska storbit Habanero(fin hackad ofc) i soppan så att jag kryddar bort förkylningen. Sitter & väntar på en kompis vi ska dra iväg på en fika innan matchen mellan Juventus & Bologna börjar. För en stund sen såg vi på film, tvingade honom att se en riktig tjej film She´s the man. Men efter det behövde han hem & käka, mycket motion för honom ;)

Hade tänkt skriva en liten recenssion om min telefon men nu när det blev ändrade planer får det bli en annan dag!
Senare ikväll blir det att kolla på Barcelona vs Valencia & Juventus matchen, får väl ha två rutor uppe ;) Plus att jag samtidigt ska skriva min fysik labb rapport (sucks)

Här även varit hos naprapaten , satan vad ont det gjorde! Aldrig när hon knäcker men när hon masserade, och jag var riktigt stel idag.. aaaaaaaaj, visste inte vart jag skulle ta vägen..

kliade mig i ögonvrån,, känns att jajg inte tvättat händerna efter chili hackningen, thank god att jag inte kliade i ögat...
Denna var dock grön, hemodlad (mammas sambo odlar ekologiska grönsaker)

Aja måste kila nu, o tvätta mina fingrar ordentligt m nagelborste o vad jag nu kan hitta!

Kommentarer
Postat av: sarah

oj, hur långt har du nu då?:)

2011-09-21 @ 22:21:18
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: jennie

sv: jag ska snart hemåt och ta itu med bloggdesigners :) sen kolla på säsongsavslutningen av the killing :)



kram

2011-09-22 @ 15:58:37
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0