Score!

En kort dag i skolan 9:25-13:25, that´s the way I like it ;)

Efter skolan mötte jag mamma så gick vi till Eyra för lite Sol & Bastu, så skönt! Ligger alltid och små slumrar.
Därefter åkte vi för att köpa skor åt min kusin, slutade med att även jag fick mig ett par! :D

Ett par ekologiska skinnkängor, :D

Till middag blev det: Färska räkor, filmen Horrible Bosses och till efterrätt hade jag gjort Chokladfondant med Hallon o lite grädde
Den ska egentligen vara fluffigare vilket den var innan jag lät det gå så länge innan servering, men smakade bra gjorde det :D

Nu ska jag gå och mysa ner mig i min säng med en bok, godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilka fina kängor :D

2012-01-21 @ 14:52:46
URL: http://linneaelize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0