Can't believe it! - Newquay en mañana - JAG VANN

HEJ! Sitter här för mig själv i mammas hus på landet, hon är bortrest och hennes sambo är och bastar men är väl hemma snart.

Imorgon åker jag och Meg till Skavsta för att sedan ta några flyg o lite taxi med slut stationen Newquay!
Det ligger i Cornwall, England och är känt för sina fina stränder samt bra surfing. Ska bli så sjukt kul ska bo på ett vandrarhem där även många andra i vår åldersgrupp brukar bo. En vecka, på egen hand sjukt kul!

ser inte så dumt ut va?
Det verkar inte vara så vanligt att svenskar åker dit, om jag förstått rätt så är det dit många britter åker för lite semester.

Vi får se när jag uppdaterar nästa gång, har ingen aning om internet där borta!

Just ja, fick ett paket på posten idag, jag har vunnit en tävling där man vann special designade Coca cola light flaskor av:


Kommer dock sakna en viss person, men men så är det. Får ha kul så att det var värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0