I´m so happy happy happy

Hej!!!!

Idag fick jag svar, jag har fått jobbet! Ska sommarjobba här i Örebro och även någon kväll innan. Känns awesome!

Har  gjort en hel del sen sist. Bland annat haft en sånglektion med min "förra" sångpedagog, det var så himla kul!en riktigt bra timme!

Har även börjat rida på ett nytt ställe och ska rida där lite då och då! Superkul, trevlig ägare och jättefina hästar!
köpte nya nagellack idag, lite ljusare fina färger, (skulle egentligen ha en mugg, för att sedan ha de + ett ljus lila, kom hem med dessa och ingen mugg)

Och för att informera om ännu en grej jag börjat med så har jag kört igång med mina körlektioner så nu har jag lektion varje dag från o med nu tom nästa vecka (utom helger ofc)

Ikväll ska jag plugga och sedan koppla av framför Top Model Sverige & Desperate Housewives

Haha älskar denna film (the proposal) Och denna låt har snurrat runt i skallen på mig hela dagen (okej inte hela låten eftersom att jag inte kan något förutom "it takes two to make a thing go right")

Kommentarer
Postat av: Nellie och Amanda

Fin blogg du har!

CHECKA våran blogg , läs om vårt liv, mycket humor!

kika in iaf du kanske gillar det ?

KRAMAR! / Nellie och Amanda !

2012-03-27 @ 19:15:13
URL: http://likeorhateit.blogg.se/
Postat av: Malin

Jättefin blogg!:D

Allt bra med dig idag?:)



Vad sägs om ett bloglovin'byte?:D

2012-03-27 @ 19:48:14
URL: http://maolions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0