Sämst

Har vart riktigt dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Men mina australiensare kom ju i lördags och åkte idag på förmiddagen. Har ju velat umgås med dom så mycket som möjligt. Så underbart att få se prince charming igen ;)
 
Är seriöst finaste killen jag träffat, synd bara att man måste bo på andra sidan jordklotet. Så lite små deppig idag men ändå inte eftersom att han kanske kommer tillbaka om några veckor ensam o stannar lite längre.
Kanske inte de mest smickrande bilder för någon av oss. Men så himla fina killar !
 
Nu skall jag plugga lite o sedan blir det tidigt i säng för lördagen sitter i fortfarande

Kommentarer
Postat av: Julia Wisniewska

svar: Jag har gjort en massa, du själv då?:)
KRAM.

2012-11-05 @ 17:52:50
URL: http://JuliaWisniewska.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0