Mini shopping

Har köpt lite småsaker, beställde även en klänning från ellos men får se om den blir en keeper. Måste prova någon dag när jag känner mig lite gladare.
HAha jag älskar färg glada strumpor plus att då vet jag vilka som är mina i tvättkorgen. Köpte även en "hållare" till mobilen som jag kan ha när jag är ute o springer. Så störande med en stor telefon, för stor för fickan eller så är jag rädd att den ska trilla ur plus att springa med den i handen är ju inte det roligaste...
 
Blev även ett nytt svart nagellack, det gamla hade torkar ihop en aning, så blev ett från Isadora.

Kommentarer
Postat av: Julia Wisniewska

svar: Jag spelade fotboll, ramlade omkull och fick ett stort sår och därefter fick jag ett ärr med massa grus. Ärret tog dom bort och sydde därefter igen. Allt bra med dig idag? KRAM:)

2012-10-26 @ 13:51:39
URL: http://JuliaWisniewska.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0