Helgen i kort

Åkte hem till mamma i fredags, vi hade myskväll m tacos o sedan fredagsmys ;)


Tidig morgon på lördagen, 10:00 klipptid hos frisören i Örebro. Efter det en snabbis på gymmet sedan hem till mamma igen, för att övningsköra hennes bil (har ju körkort på manuell men automat är nytt för mig hahah) till Marieberg där vi letade efter en liten present till min vän nere i Lund. Men shoppingen var verkligen inte på vår sida, sprang runt överallt tills vi till slut hittade något även om det inte var vad jag önskade..
Före och efter
 


 Före o efter (sjukt trött på före och annorlunda samt lockat hår på andra)
 
Där på kvällen jagade jag våra höns som rymt när höken var på besök o tog en höna med sig. var ute i ca30min o jagade hönor, men det är rätt kul o försöker samtidigt få dom tama :P haha plockade nog in ca 20 st.
 
I söndags har  jag latat men även lyft en massa halmbalar m högaffel, det om något är ett gympass oh my! Känner av i armar, rygg och core området, gooodie
bild från google, men det är så här jag kommer se ut ;)

Kommentarer
Postat av: kornelia

Gullig blogg! :)

2012-09-17 @ 22:12:47
URL: http://korneliias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0