Min vecka

Måndag: Skola, Z latin jam (zumba o latin inspirerat danspass.)
Tisdag: Skola, sångmöte, Power(skivstång, riktigt roligt, sträckte dock lite lätt en muskel i vänstra biceps)
Onsdag: Skola hemifrån, Just dance pass(rätt jobbigt, jag suger på att dansa men kul var det)
Frukosten, hehe gott i sängen, massa frukt, grönt te, apelsin juice och 86%choklad.
 
Torsdag: SKola, sjukligt trött, Thaiboxning sjukligt trött, hem duscha sjukligt trött, tvål i ögat osv inte min dag..
 
Fredag: skola, hem plugga, plugga, hem till Laura köpte pizza o goa grejer träffade ett "trevligt" fyllo som ansåg att mitt hår skulle vara skönt att ligga o dra i,, charming.. Sen hem till Laura käka, skriva min matteuppsats där när hon läste o sen blev det en sväng till IVY för en liten drink, vitt vin för min del, yum yum
 
Lördag: Skriva geografiuppsats och jobba 17-23:30
Söndag: Skriva geografi om inte färdig, om färdig skriva Extended Essay, sen jobba 12-16:00 o efter det plugga vidare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0