Lörrrdag

Godförmiddag, väntar på att min moder ska vakna till så att vi kan ta en promenad med hundarna tillsammans.
 
Igår hade vi endast två lektioner, så efter skolan gick jag hem o gosade lite med Jerry som var hemma hos mig. Sedan bar det av till Eyra, där blev det först att simma, sen en skön solning och avslutade med en hårinpackning i bastun, skönt skönt. Gick hem plockade ihop saker, sen promenad med Jerry och fick sällskap av en kompis. Därefter kom mamma o plockade upp = mys hemmakväll!
Igår efter solning, nyvaken = därav den höh "vakna blicken"
 
Nej nu ska vi ut o sen ska jag till Örebro, blir styrketräning+löpband idag och imorgon! :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Julia Wisniewska

svar: Jag mår bra!:)
vad gör durå? KRAM :D

2013-01-13 @ 15:00:35
URL: http://JuliaWisniewska.myshowroom.se
Postat av: Julia Wisniewska

svar: Jag ska alldeles snart lägga på min bedövning, allt bra idag?:)
kram.

2013-01-16 @ 12:52:34
URL: http://JuliaWisniewska.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0